Nu Dolphin Underwater MP3 Player Review

N

Du vet kanskje ikke det, men det er virkelig en ting som vanntett eller MP3 -spiller, og hvis du hadde prøvd en tidligere og ble skuffet, så er det på tide å prøve den igjen. Det du vil se er at de virkelig har endret seg mye de siste årene, både når det gjelder størrelse, men også i kvalitet. Jeg har brukt flere av dem gjennom årene, men den som har tjent meg best har vært Nu Dolphin Underwater MP3 -spiller.

Hva er en undervanns MP3 -spiller?

Dette er en enhet du setter i badehetten eller fester den til vernebrillene (eller masken), og legger de små øreproppene i ørene. Mange tror at det rett og slett ikke er mulig å få noen form for lyd under vann, men du kan virkelig. Jeg kan bokstavelig talt svømme i en hel time og høre hvert ord som favorittartistene mine synger. Det er fantastisk klart, selv når det er andre mennesker som spruter rundt deg.

Tydeligvis er hovedforskjellen mellom en undervanns MP3 -spiller som Nu Dolphin og en av de andre måten den brukes på. Dette blir vått (veldig vått!), Og hendene dine blir våte når du bruker det. Det jeg liker med Nu Dolphin Underwater MP3 -spiller er at den er enkel å bruke.

Hvordan virker det?

Vel, du bare laster dette opp som du ville gjort med en annen MP3 -spiller. Bare koble den til datamaskinen og dra favorittsangene eller lydbøkene dine til den. Den bruker ikke iTunes, så du må dra alt manuelt over nettleseren din, og det fungerer både på en Mac og en PC.

Nu Dolphin som jeg har har 2MG sanger på den som spilles i tilfeldig rekkefølge. Det er små knapper på toppen som er hevet (slik at jeg kan føle dem gjennom badehetten), som lar meg spole fremover, spole tilbake eller skru opp eller ned volumet. Det er også en hovedknapp som slår den på og av. Det tar omtrent to eller tre forsøk å bli vant til knappene, og så blir det andre natur. Du kan se flere fotografier av denne enheten på nettstedet som er oppført nedenfor.

Hvorfor velge denne modellen?

Grunnen til at jeg har valgt Nu Dolphin er fordi den er enkel å bruke, men også fordi den virkelig holder seg over tid. Det er ikke mange vanntette Ipods eller MP3 -spillere som vil vare mer enn en måned eller så med veldig tung svømming, men til tross for at jeg svømmer minst en time hver dag (ja, hver dag!), min siste Nu Dolphin har vart meg mer enn et år. For den lille prisen på mindre enn $ 100, anser jeg det som en fantastisk investering og en som jeg vil anbefale til alle som elsker vann som jeg gjør!

About the author